Bestellen & levering
De drukke periode van het jaar voor postvervoerders kan voor vertraging bij pakketleveringen zorgen. We hopen op je begrip! Heb je na 5 werkdagen je pakket nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Mijn bestelling
Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Heb jij een orderbevestiging per e-mail ontvangen? Dan hoef jij je geen zorgen te maken en is jouw bestelling succesvol bij ons binnen gekomen.
Let op: Soms kan het tot 4 uur duren voordat je deze ontvangt. Als je geen orderbevestiging ontvangt, check dan eerst je spam- of ongewenste inbox. Heb je hem na 4 uur nog niet ontvangen? Vraag dan hier onze Chatbot Casey om te controleren of je bestelling goed is doorgekomen.
Wat is de status van mijn bestelling?
Heb je je bestelling geplaatst via je account? Log dan in om direct de actuele status te bekijken. Heb je als gast besteld? Geen probleem! Je ontvangt van ons een bevestigingsmail zodra je bestelling is verwerkt. In deze mail vind je alle informatie over de verzending, inclusief wanneer je pakket wordt verzonden. Zodra je bestelling onderweg is, krijg je een verzendbevestiging met alle details. Hiermee kun je eenvoudig de voortgang van je pakket volgen.
Ik wil mijn bestelling annuleren
Wat jammer dat jij je bestelling wilt annuleren! Nadat je je bestelling hebt geplaatst, gaan we snel aan de slag om jouw pakketje in te pakken en te verzenden. Heb jij al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Zodra jij je bestelling hebt ontvangen mag je deze als retour aanmelden.
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Dan kun je Chatbot Casey vragen of het nog mogelijk is om je bestelling te annuleren. Start je chat hier.
Let op: dit biedt geen garantie dat annuleren nog mogelijk is.
Levering
Wat is jullie levertijd?
Hoe lang het duurt voordat jij je pakket in huis hebt is afhankelijk van de bezorgmethode die je hebt gekozen. Wanneer jij door gaat in je winkelmandje, zie je de leveringsopties verschijnen. Hierin geven wij altijd aan wat de levertijd zal zijn.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Check hieronder wanneer jij jouw bestelling kan verwachten! Heb je vragen over de status van je levering? Start hier een chat met Casey.
Nederland vóór 21:00 besteld
Let op: Op zondag en maandag wordt er geen brievenbuspost bezorgd.
Besteldag | 1e bezorgmoment | Premium | 1e bezorgmoment | Gratis |
Maandag | Dinsdag | Woensdag |
Dinsdag | Woensdag | Donderdag |
Woensdag | Donderdag | Vrijdag |
Donderdag | Vrijdag | Zaterdag |
Vrijdag | Zaterdag | Dinsdag |
Zaterdag | Dinsdag | Woensdag |
Zondag | Dinsdag | Woensdag |
Let op: Pakket premium: Jij hebt zelf een tijdvak gekozen. Heb je jouw bestelling na 5 postdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op met vermelding van jouw ordernummer en het juiste adres.
België
Let op: Op zaterdag en zondag wordt er geen brievenbuspost bezorgd. Bij Bpost zijn dat zondag en maandag.
Besteldag | 1e bezorgmoment Premium voor 21:00 besteld |
1e bezorgmoment Gratis voor 19:00 besteld |
Maandag | Dinsdag | Donderdag |
Dinsdag | Woensdag | Vrijdag |
Woensdag | Donderdag | Maandag |
Donderdag | Vrijdag | Dinsdag |
Vrijdag | Zaterdag | Woensdag |
Zaterdag | Dinsdag | Woensdag |
Zondag | Dinsdag | Woensdag |
Heb je jouw bestelling na 5 postdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op met vermelding van jouw ordernummer en het juiste adres.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Kijk onder 'Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?', wanneer jij je bestelling uiterlijk in huis kan verwachten. In het geval van vertraging bij een van onze postleveranciers, moeten wij de post 5 postdagen de tijd geven om het bij je af te leveren en gaan wij er nog van uit, dat jouw pakket nog bezorgd gaat worden. Is jouw pakket na het afwachten van deze 5 postdagen nog steeds niet afgeleverd? Neem dan contact met ons op met vermelding van jouw ordernummer en het juiste adres zodat wij de juiste oplossing voor je kunnen vinden.
Ik wil mijn afleveradres wijzigen
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, gaan we snel aan de slag om jouw pakketje in te pakken en te verzenden. Heb je al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om je adres te wijzigen.
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Dan kun je Chatbot Casey vragen of het nog mogelijk is om je adresgegevens te wijzigen.
Let op: Dit biedt geen garantie dat wijzigen nog mogelijk is. Start je chat hier
Vergeten mijn pakket op te halen bij het servicepunt
Ben jij je pakket vergeten op te halen bij een door jou gekozen servicepunt? Dan wordt jouw pakket na een bepaalde periode aan ons magazijn teruggestuurd. Deze periode is afhankelijk van de postleverancier.
Bezorgopties en verzendkosten
Wat zijn de verzendkosten?
Of je verzendkosten betaalt, is afhankelijk van de verzendmethode die je kiest. Wij bieden altijd een optie aan waarbij je geen verzendkosten betaalt.
Welke bezorgopties hebben jullie?
Om de wensen van onze klanten tegemoet te komen bieden wij verschillende bezorgopties aan. Je kan kiezen tussen snelle levering voor een kleine bijdrage tot gratis verzending waarbij je iets langer moet wachten op je bestelling en natuurlijk heb je ook de mogelijkheid om je bestelling op te halen bij een afhaalpunt. Tijdens het bestelproces kan je jouw gewenste bezorgoptie zelf kiezen.
Goed om te weten: Smartphonehoesjes biedt altijd een gratis bezorgoptie aan.
Worden jullie bestellingen duurzaam bezorgd?
Al de door ons gekozen leveringsopties zijn duurzaam! Zo worden er ongeveer 90% van alle zendingen binnen Nederland op de fiets bezorgd.
Internationale verzending
Op onze Nederlandse webshop leveren wij naar Nederland en België. Op onze Duitse webshop handyhuellen.de leveren wij naar Duitsland en naar Oostenrijk en op onze Franse webshop ploonk.fr leveren wij naar Frankrijk en de Franstalige gebieden van België. Wil jij je bestelling naar een ander land binnen Europa laten leveren? Neem dan contact met ons op! We denken graag met je mee!
Orderbevestiging niet ontvangen
Ik heb mijn orderbevestiging niet ontvangen
Soms ervaren wij een technische vertraging, waardoor je je orderbevestiging tot 4 uur later kunt gaan ontvangen. Controleer altijd je spam- en ongewenste inbox, om er zeker van te zijn dat je geen orderbevestiging hebt ontvangen.
Heb je de bevestiging na 4 uur nog niet ontvangen? Vraag dan hier onze Chatbot Casey om te controleren en te bevestigen of je bestelling goed is doorgekomen.
Belfius - Geen orderbevestiging ontvangen
De verwerking van een Belfius betaling kan vanwege technische redenen helaas wat langer in beslag nemen. Het kan gebeuren dat jij een betaalherinnering ontvangt. Indien het bedrag van je rekening af is geschreven kun jij de betaalherinnering negeren en moet je de betaling niet nog een keer voldoen.
Vraag graag hier onze Chatbot Casey om te controleren en te bevestigen of je bestelling goed is doorgekomen.